Visăm în continuare – la mașini ideale (P)*

Da, tu cocuță, dar ce o să te faci tu dacă rămâi cu mașina în pană în mijlocul drumului?

Ce să fac, buni? Am noroc că sunt drăguță. Mă descurc eu cumva 😀

Discuția asta avea loc acum 12 ani, imediat după ce îmi luasem carnetul de șofer. Din fericire, nu am fost nevoită să profit de „drăguțenie” și am fost destul de ferită de situații în care să îmi bat foarte mult căpșorul cu probleme ale mașinii, sau cu mașina în sine.

Cei drept, domnul soț a preluat, tot din fericire, toate task-urile ce țin de mașina din dotare și beneficiază de o extra doză de prințesisme când mi se blochează frânele în mijlocul parcării sau alte cele, la care rezistă cu stoicism și apreciez tare mult asta.

Totuși, mă gândesc din când în când, dacă ar fi să visez la mașina ideală pentru mine, o văd ca pe o combinație faină de simplitate, din punct de vedere al condusului, însă super tehnologizată din punct de vedere multimedia. Tipic feminin, așa-i? 🙂

Cei de la Exclusiv OEM m-au provocat să îmi imaginez care ar fi varianta ideală de BMW pentru mine și sufletul meu și cum aș îngriji-o dacă mi-ar fi livrată într-o zi de către… o doamnă pilot de raliuri 😀

Cum ziceam că apelez la domnul soț atunci când am neclarități legate de mașini l-am întrebat: Ce BMW aș putea eu să-mi doresc?

Mi-a răspuns foarte rapid și sigur: Un seria 1. Cred că ți s-ar potrivi.

Pe site-ul celor de la BMW ProLeasing am butonat un pic, să îmi dau seama în ce fel de mașină m-ar vedea soțul meu. E așa, un mic test, să vedem cât de bine mă cunoaște, dar el nu știe asta 😀

Am deschis pagina și m-a bufnit râsul. Seria 1 e exact mașina la care mă uitam cu jind cu câțiva ani în urmă. Mi se părea că e așa, drăguță, dar totuși puternică, stilată și puțin dură. Deci a nimerit 🙂

E prezentată ca o mașină creată să inspire, ceea ce sună minunat pentru mine, fiind mereu în căutare de inspirație.

Aceasta îți oferă viteză atât pe șosea cât și pe internet. Yup! E clar pentru mine.

Sunt conștientă că o astfel de mașină, însă, necesită multă atenție și îngrijire și pentru asta e nevoie să investești și totodată să fii atent la ce fel de produse și piese folosești.

Oricât aș vrea eu, în calitatea mea de fetiță să evit momentele în care și mașina are nevoie de mine, nu doar eu de ea, mi-e foarte clar că nu am cum să o fac și de-a lungul timpului și a relației dintre noi, va fi nevoie de revizii, de inspecții și alte tehnicalități, pe lângă cosmetizare.

Cei de la eXclusiv OEM comercializează piese originale BMW. Faptul că la ei găsești accesorii originale BMW, ulei original BMW, piese OEM BMW și nu numai, iar ele vin cu garanția faptului că este singurul magazin specializat unde totul este original le oferă clar un vot de încredere.

Mă aștept ca în momentul în care voi avea nevoie să comand piese de BMW de la eXclusiv OEM să apelez la domnul soț să îmi spună ce am de făcut. Deși cred că mai sigur ar fi ca el să își dea seama de nevoile mașinii și eu doar să dau comanda pe site, dar e o muncă de echipă, în orice caz 😀

Aș exagera să zic că nu am deloc deloc habar despre ce înseamnă o mașină și întreținerea ei. La urma urmei, lucrez într-o industrie care se ocupă de sisteme de siguranță pentru mașini și chiar și fără să vrei ajungi să știi și să înțelegi anumite lucruri din domeniu.

Unul dintre cele mai importante este faptul că siguranța este vitală, când vine vorba de mașini și că pasagerii trebuie să simtă mereu că mașina este într-o stare optimă, astfel încât să le-o ofere.

De aici vine și importanța întreținerii corecte a mașinii.

La urma urmei, de ce nu ne-am gândi la mașinile noastre, exact așa cum ne gândim la noi? Pe lângă faptul că ne spălăm atât pe noi cât și hainele pe care le purtăm, că ne machiem și aranjăm, că mergem la medici specialiști, să vedem dacă totul e în regulă cu noi, luăm pastilele cele mai bune atunci când avem o problemă, iar toate astea ne dau o stare de bine și un sentiment de siguranță.

Același lucru se aplică și la mașini: le ducem la spălătorie, le curățăm tapițeria și le dăm cu ceară, le ducem la service, să le vadă specialiștii, le punem ulei și combustibil de calitate și le punem cele mai bune piese, atunci când e cazul să înlocuim ceva din fabrică. Iar toate astea ne dau aceeași stare de bine și același sentiment de siguranță ca atunci când avem grijă de noi înșine.

Concluzia e simplă, acum că m-am tot uitat și documentat și anume că n-aș zice nu la o astfel de mașină, mai ales cu un partener de încredere care să mă ajute să am grijă de ea, alături. Partenerul este clar domnul soț, însă faptul că am aflat, cu ocazia asta și de eXclusiv OEM este foarte bine.

Voi la ce mașină visați? 🙂

*Această postare este scrisă pentru proba a șaptea a SuperBlog.

** Sursă foto și video bmw.com.au

 

 

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.